חג שמח!

[לא תמונה שלי, קרדיט למעלה התמונה]

אני אשמח לנצל את ההזדמנות ולאחל לכם…

חנוכה שמח!

חג מולד שמח!

חג קורבן שמח!

אני לא מכיר עוד חגים, חה חה.

בנוסף, נוסף סרטון חדש באתר של ה-KMS! בסרטון ניתן לראות את העבר של פאנטום:


[קרדיט לי, Horntail, על התרגום לעברית]

אתם יכולים לראות את פאנטום, שינסו, אריאה ופראוד (איוון) בסרטון הזה, כולם קשורים לפאטצ' שלו. אנחנו יכולים לחבר כעת את העלילה (אנחנו כבר יודעים את העלילה, אבל כמה דברים ברורים יותר עכשיו). אריאה הייתה המאהבת של פאנטום ("מותה של חברה קרובה גרמה לו לבחור בדרך של ההפיכה לגיבור", זו היא), והכישוף שהעיר אותו היה ממנה (אפילו שהיא מתה, הרוח שלה קיימת).

אריאה הייתה הקיסרית של אריב, אך היא חששה שפאנטום יגנוב ממנה את האוצר של אריב. בסרטון הזה, היא גם תיארה פגישה עם גנרלית של הקוסם האפל, שהיא כמובן הילה. ראינו את הפגישה הזו בעלילתו של פאנטום. היא מתה, ופאנטום הולך לפראוד ומבקש ממנו להפוך להיות גיבור.

הרבה שנים אחר כך, הייתה זו אריאה שהעירה את פאנטום באריב בעזרת כישוף כלשהו. עכשיו פאנטום מוכן כדי להגן על עולם המייפל שוב!

כן, סיפור מגניב. בכל מקרה, הפאנטום מגיע בקרוב מאוד, רק עוד 4 ימים! אני מתרגש כל כך!

ובכן, תהנו מהחגים שלכם! הישארו בטוחים ותיהנו.

Horntail~

מאת horntailcave